Reinventare Personală și Profesională – 50 min

Reinventare Personala si Profesionala Podcastul lui Radu Prisacaru Episodul 31 Branding Personal

Cum de ai trecut de la presă, către consultanță economică?

Am fost la un moment dat redactor șef la Radio Contact Iași, și am avut o colaborare foarte bună, și era pe vremea când Realitatea avea elicopter, când se făcea performanță și erau bani în mass-media. Acum, din păcate, televiziunea e mai mult un soi de copy paste după ceea ce se întâmplă afară, după ce vedem pe site-urile internaționale, preiau informații și cam nimic altceva.

Zona asta de analiză, de informație filtrată pe care telespectatorii să o înțeleagă lipsește față de acum 10-15 ani. Mă intrebai cum am trecut de la mass-media la consultanță, a fost un pas natural pe care l-am urmat.

Aproape toți care am plecat din Iași înspre București, mai departe unii s-au dus în PR, mulți au plecat în marketing, eu am plecat înspre consultanță după ce am făcut cam toate tipurile de mass-media, de la televiziune, la presă scrisă, online, radio, agenții internaționale de presă, corespondent pentru diverse ziare, inclusiv pe zona Moldovei. Le-am parcurs pe toate, și am simțit nevoia de a face mai mult, având și o experiență, și acumulând un bagaj destul de important de informațiile de cum evoluează economia, cum arată lumea în care trăim, și de ce e nevoie ca oamenii să înțeleagă și să accepte.

M-am dus pe zona de business pentru că interacționam cu mulți oameni de afacere, mai ales că am lucrat pe zona asta, și am simțit că au nevoie de o oglindă, de cum arată realitatea. Mulți sunt focusați pe business, dar uită să vada dincolo de ceea ce se întâmplă, și le e greu să anticipeze trend-urile de consum, deciziile politice.

Podcastul lui Radu Prisacaru Episodul 31 Branding Personal Reinventare Personala si Profesionala  www.raduprisacaru.ro
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *